Belle cupcakes

Iedereen die mij maar een beetje kent, weet dat ik een grote Disney fan ben. Ik heb alle films gezien, kan elk liedje meezingen en heb sinds kort een jaarkaart voor Disneyland. Deze week kwam de nieuwe Disney live action film "Beauty and the Beast" uit. Ik kan pas volgende week gaan kijken, maar maakte alvast deze Belle cupcakes.




Benodigdheden:

  • cupcakes: een basisrecept vind je hier
  • Botercrème: een stap voor stap basisrecept vind je hier
  • Gele kleurstof (ik gebruik altijd gel)
  • Ter decoratie een suikerroos of een roos uit marsepein
  • Eventueel nog wat sprinkles

Werkwijze:
  1. Bak de cupcakes (het recept vind je hier)
  2. Maak de botercrème (het recept vind je hier) en kleur deze geel met wat kleurstof. Doe de botercrème in een spuitzak en leg deze aan de kant tot de cupcakes afgekoeld zijn.


  3. Spuit een toefje op de cupcakes, versier met wat sprinkles en voeg ook de rode roos toe.




Joyce bakt


Reacties

Een reactie posten